bostancı escort kurtköy escort

HaberFlix

şişli escort

Dolar 9,3295
Euro 10,8506
Altın 533,79
BİST 1.431
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 18°C
Parçalı Bulutlu
İstanbul
18°C
Parçalı Bulutlu
Per 18°C
Cum 19°C
Cts 19°C
Paz 18°C

PS5 NEDEN ‘DÜNYANIN EN GÜÇLÜ KONSOLUNDAN’ DAHA İYİ PERFORMANS GÖSTERİYOR?

Erken oyun karşılaştırmaları, PS5’in Xbox Series X’ten daha iyi performans gösterdiğini gösteriyor

PS5 NEDEN ‘DÜNYANIN EN GÜÇLÜ KONSOLUNDAN’ DAHA İYİ PERFORMANS GÖSTERİYOR?
A+
A-
26.11.2020
78
ABONE OL

Microsoft aylardır Xbox Series X konsolunun ne kadar güçlü olduğunu gururla tartışıyor. İçerideki teknolojiye derinlemesine dalışlar yapıldı, “dünyanın en güçlü konsolu” olduğunu vaat ediyor ve hatta şirketin PS5’e göre gizemli bir avantaj sağlamak için belirli bir AMD teknolojisini beklediği haberi bile var. Kağıt üzerinde, Xbox Series X, PS5’ten daha güçlü görünüyor. Ancak pratikte erken oyun testleri, PS5’in Microsoft konsolundan daha iyi performans gösterdiğini gösteriyor.

Digital Foundry , hem PS5 hem de Xbox Series X’te bir dizi yeni oyunu analiz ediyor ve sonuçlar şaşırtıcı. PS5’te 12 teraflop GPU performansına karşılık 10,28 teraflop kapasitesine sahip Xbox Series X ile, çoğu izleyici konsollar arasında küçük bir boşluk olmasını bekliyordu. Microsoft’un yeni nesil Xbox’ı da daha yüksek bellek bant genişliğine ve daha fazla hesaplama birimine sahiptir, ancak Sony geliştiricilere PS5’ten daha iyi performans elde etmek için değişken (ve daha yüksek) saat hızında çalışan daha az işlem birimi sunar.

Xbox Series X , Devil May Cry 5’teki 4K ve ışın izleme performans modlarında hafif bir liderlik gösterirken , yüksek kare hızı modu, bazı sahnelerde 40 fps’nin üzerinde iki sistem arasındaki kare hızı boşlukları ile PS5’te belirgin şekilde daha iyi çalışıyor. Digital Foundry editörü Richard Leadbetter , ” Düşüşler bana gerçekten tuhaf görünüyor ve bu bana Xbox tarafında GPU’nun bir şey tarafından engellendiği bir tür API sınırlaması öneriyor” diyor .

Bu düşüşler önemlidir çünkü ani düşüşler oyuncular için daha belirgin bir sarsıntı veya kekemelik anlamına gelir. Değişken yenileme hızı ekranları bunu düzeltmeye yardımcı olabilir, ancak düşüşler önemliyse, kare hızlarındaki değişiklikleri her iki şekilde de hissedeceksiniz.

Devil May Cry 5 ayrıca Xbox Series X’in önemli bir liderlik göstermediği bir ışın izleme kalite modu sunar. “Bunun için gerçekten herhangi bir teknik açıklamam yok, ancak burada anladığınız his, PlayStation 5’in özel olarak ağırlığının üzerine çıktığı ve Xbox ile ilgili bir sorun olduğu – ki bu kağıt üzerinde en azından önemli ölçüde ileride olmalı, ” Digital Foundry analizine Leadbetter’ı ekliyor .

 

Başka yerlerde, Microsoft’un Assassin’s Creed Valhalla için bir pazarlama anlaşması var, böylece bir TV reklamında tanıtıldığını her gördüğünüzde, yeni nesil Xbox konsollarının yanında görünecek. Xbox Series X’in bu yeni oyunu konsolda oynamak için en iyi yer olmasını beklersiniz, ancak PS5 yine geride kalıyor. Dijital Döküm bulundu Xbox Serisi X sürümü olduğu Valhalla ekran yırtılma ve 60 fps altında düzenli dips içeriyor. PS5 sürümü çok daha sorunsuz çalışıyor gibi görünüyor. Değişken yeni oranlar, Xbox Series X’teki bu ekran yırtılmalarını telafi ediyor, ancak bunu desteklemek için modern bir TV’ye ihtiyacınız olacak.

Xbox Series X , Dirt 5’te hem görüntü kalitesi hem de çözünürlük açısından PS5’in gerisinde kalıyor . PS5 sürümü (görüntü kalitesi modunda) daha iyi doku filtrelemeye sahip olur ve ortalama çözünürlük de biraz daha yüksektir. 120 fps’yi hedefleyen performans modunda, PS5’teki ayrıntı seviyesi Xbox Series X’ten çok daha yüksektir. Codemasters buradaki boşluğu kabul etti ve düzeltileceğini söylüyoryaklaşan bir yamada. Performans modu PS5’te daha yüksek dokulara sahip olduğundan, performans Xbox Series X’e göre 120 fps’nin altına daha sık düşer, ancak Codemasters ayrıntı düzeyindeki farklılıkları gidermeden bu iki modu karşılaştırmak zordur. Her iki durumda da, Xbox Series X’teki değişken yenileme hızları kesinlikle oyun deneyimini yumuşatmaya yardımcı olur, ancak gerçekten gerekli olmamalıdır.

 

 

Call of Duty: Black Ops Cold War da bu konsollar arasındaki farkları gösteriyor. Bu bir avantaj gösterir

Geliştiricilerin, yeni nesil konsollar için oyun oluşturmaya dahil olan yeni yazılım ve araçlara alışması her zaman zaman alır. Bir geliştirici bana Microsoft’un GDK’ya geçişinin, kullanıcı profili değiştirme veya oyun kumandası bağlama gibi temel şeyler için sorunlu olduğunu söyledi.

Microsoft, geliştiriciler için karmaşık bir lansman dönemi olan Xbox One’dan bu yana takım durumunu iyileştirmek için yıllarını harcadı. Yine de, geliştiricilerin takip etmesi için daha net belgeler sağlama temellerinde bile Sony’nin araçlarının üstün olduğunu sürekli olarak duyuyorum.

Yine de tüm geliştiriciler GDK’ya hala alışmıyor. Dirt 5’in arkasındaki ekip , Xbox Series X lansmanı öncesinde Microsoft’un GDK’sını övdü. Codemasters’ın teknik direktörü David Springate Haziran ayında “Xbox Series X geliştirmesinin temelini daha donanımı almadan çok önce yapmaya başladık” dedi . “Xbox’tan bu tür bir düşünce, yeni nesil geliştirme konusunda gerçek bir başlangıç ​​yapmamızı sağladı, bu nedenle erken Xbox Series X donanımımızı aldıktan sonra gerçekten hızlı bir şekilde çalışmaya başladık.”

Oyunların Xbox Series X ve PS5 sürümleri arasındaki bu performans boşlukları, garip hatalar ve farklılıklar, Xbox için bir platform sorunundan çok oyunlarla ilgili sorunlar gibi görünüyor. Microsoft, geliştirme kitlerini ve araçlarını Sony’den çok daha geç teslim ederse, içerik oluşturucuların Xbox için daha fazla optimizasyon yapması daha fazla zaman alabilir. Lansmandan önceki aylarda neden çok fazla Xbox Series X oyunu görmediğimizi de açıklayabilir, ancak Sony düzenli olarak PS5 oynanışı sunmaktan mutluluk duyuyordu.

 ışın izleme performansı Xbox Serisi X için, ancak Microsoft’un konsolu 120fps modunda gerisinde. Black Ops Cold War , ışın izlemeli yansımalar kadar zorlu olmayan ancak sahnelere biraz derinlik katan ışın izlemeli gölgeler içerir. PS5, Xbox Series X’in 60 fps tuttuğu ışın izleme ile bazı sahnelerde 40 fps’ye düşüyor.

Tüm bu karşılaştırmalar, Xbox Series X’in çoğu senaryoda PS5’ten daha iyi performans göstermediğini ve genellikle Sony’nin konsolunun liderlik ettiğini gösteriyor. Bu farklılıklardan bazıları hatalardan kaynaklanıyor olabilir, ancak Xbox Series X geliştirme ortamı hakkında (isimsiz kalmak isteyen) geliştiricilerle konuşuyorum ve işlerin biraz karmaşık olduğu açık.

Microsoft, geliştiricilerin Oyun Geliştiricileri Kitine (GDK) bir güncelleme gönderdikten sonra Haziran ayında Xbox Series X sertifikası için oyun göndermelerine izin verdi. Bu, şirketin geliştirme kiti tahsisleri için oldukça sıkı planını takip etti ve ben de sürekli olarak birçok geliştiricinin Xbox sürümlerinden çok daha önce PS5 geliştirme kitlerine erişimi olduğunu duydum.

 

Her iki şekilde de birçok oyun yaması görmeyi bekleyin. Codemasters, Dirt 5’i düzeltiyor ve Ubisoft’un oyunu geliştirmek için Xbox Series X için bir Assassin’s Creed Valhalla yaması üzerinde çalıştığını anlıyorum . Microsoft ayrıca sorunları çözmek için geliştiricilerle birlikte çalışıyor ve karşılaştırma videolarını The Verge’e yaptığı bir açıklamada kabul etti .

Bir Microsoft sözcüsü The Verge’e yaptığı açıklamada, “Xbox Series X | S’deki bir dizi optimize edilmiş oyunla ilgili performans sorunlarının farkındayız ve en iyi deneyimi sağlamak için sorunları belirlemek ve çözmek için ortaklarımızla aktif olarak çalışıyoruz” dedi . “Yeni bir konsol nesline başlarken, ortaklarımız şimdi yeni nesil konsolların yapabileceklerinin yüzeyini kazıyor ve yeni platformumuzdan tam olarak nasıl yararlanacaklarını öğrenirken küçük hata düzeltmeleri bekleniyor. Gelecekte Xbox Series X | S’nin yeteneklerini daha da keşfetmek için geliştiricilerle çalışmaya devam etmek istiyoruz. “

Microsoft ayrıca, Xbox Series X için AMD’nin tam RDNA 2 desteğini neden beklediğini de açıklamadı. Xbox şefi Phil Spencer geçtiğimiz günlerde The Verge’ye Microsoft’un yaz sonunda konsol üretmeye başladığını açıkladı . Spencer, “Rakiplerimizden biraz daha geç kaldık çünkü çipimizde belirli bir AMD teknolojisini bekliyorduk” diyor.

Xbox Series X tarafında işler açıkça kızışıyor, ancak PS5, herhangi bir kare hızı sorununu gidermeye yardımcı olmak için değişken yenileme hızı desteği olmadan da piyasaya sürüldü. Bu özellikler ve genel performans, geliştiricilerin yarattığı oyunları oynama deneyimimizi etkilediğinden, bu konsollarda büyük önem taşır. Xbox One, PS4’e kıyasla 1080p’yi erken vurmak için sürekli mücadele etti ve bu sefer farklılıklar henüz o kadar büyük olmasa da, bu yeni nesil konsolların oyunların şeklini nasıl değiştireceğini belirlemek aylar hatta yıllar alacak. oynanır.

Microsoft, göğsünü yaklaşık 12 teraflop ve “dünyanın en güçlü konsolu” hakkında dövüyor olabilir, ancak bu henüz gerçekleşmedi. Buna rağmen, tam RDNA2 desteği ve olgunlaşan geliştirici araçları sayesinde, Microsoft’un Xbox’ta zamanla daha büyük ve daha bariz performans kazanımlarının ortaya çıkacağından oldukça emin olduğunu anlıyorum.

“Tam RDNA2 desteğinin” tam olarak ne getireceği yine de belirsizdir. Microsoft, AMD’yi neden beklediğini veya tam RDNA2’nin neden önemli olduğunu açıklamadı. Tüm bunlar, AMD hala süper örnekleme teknolojisi üzerinde çalışırken, ümit vaat ettiği ışın izleme kare hızlarını iyileştirecek ve Xbox Series X’te mevcut olabilir .

Sonuçta, önemli olan oyunlardır ve Microsoft’un lansman dizisi, performans iddialarını desteklemeyen üçüncü taraf oyunlara büyük ölçüde güvenmiştir. Xbox Series X, geriye dönük uyumluluk, erişilebilirlik ve aksesuar desteğinde mükemmeldi, ancak Microsoft’un konsolun gücünü gerçekten göstermek için Xbox Game Studios’tan daha fazla oyun sunması gerekiyor.

 

 

ETİKETLER:
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

sperrmüll abholung berlin

İstanbul escortTuzla escortAcıbadem escortBostancı escortBağdat caddesi escortErenköy escortSuadiye escortKüçükyalı escortŞerifali escortKurtköy escortSultanbeyli escortGöztepe escortKayaşehir escortÇapa escortBahçelievler escortFatih escortFındıkzade escortBeşiktaş escortberlin escortporno izleseks hikayelerisex hikayelerilink

müllabfuhr berlin